HTML

qgiate_blog

Még nem tudom, majd kialakul...

Friss topikok

  • KarrierExpressz: "a blogot főleg olyan dolgok (leírások) rögzítésére fogom használni, amikkel korábban nagyon sokat... (2008.01.19. 20:29) Első bejegyzés :)

Linkblog

Tesco pékség - merjek-e ezek után péksüteményt a Tescoban vásárolni?

2010.09.14. 09:50 qgiate

Ma reggel a következő "aranyos" párbeszédet csíptem el két Tesco dolgozó között az Újbuda centerben (már nem emlékszem szóról-szóra pontosan, csak kb. ez hangzott el):

- Az nem lehet, hogy nem engednek el szabadságra.

- Miért, mit csinálsz ha mégsem engednének?

- Odaállok a pékség elé kamerával és felveszek mindent ami ott történik.

Ezek után szépen elballagtam mellettük a 2 péksüteményemmel és azon gondolkoztam, hogy visszategyem-e a süteményt. Végül is a gyomromra hallgattam, meg amúgy sem hiszem, hogy másként működnének a dolgok máshol. Ettől függetlenül nagyon finomat reggeliztem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qgiate.blog.hu/api/trackback/id/tr282294929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása